Monday, February 12, 2007

3 lucruri care imi plac si 3 lucruri care nu imi plac in scoala noastra

Cele 3 lucruri care imi plac in scoala noastra (Constantin Brancusi) sunt:
1.In primul rand imi plac salile de clasa care s-au renovat nu de mult timp.
2.Imi mai place foarte mult pictura de pe perete din sala 23 aceasta fiind sala de informatica.
3.Ultimul lucru care imi place este ca avem o diriginta foarte de treaba si care iti intelege problemele si te ajuta de cate ori poate in orice prloblema ai.
Cele 3 lucruri care nu imi plac la noi in scoala sunt:
1.Vestiarele de langa sala de sport nu sunt renovate si amenajate cu tot ce ar trebui.
2.Curtea scolii nu este amenajata cum este la alte scoli.
3.Ar trebui sa avem un magazin in incinta scolii,de unde sa ne putem cumpara mancare.

No comments: